-

HEJSAN! JUST NU SITTER JAG OCH ÄTER...

Hejsan!
Just nu sitter jag och äter nudlar och drack nyss upp min goda cappucchino. wähä.
Idag, klockan 08.00 är jag i skolan som vanligt. Ganska tråkigt, jå.
Och igår så var jag med Ahnna, vi satt vid datorn och hon hjälpte mig med denna bloggen,
sedan åkte vi in till stan och köpte oss en glass var. Nomnom. Efter vi hade kollat runt lite åkte vi hem och satt lite till vid datorn. Då var det dags för mat, vi åt någon god kycklingrisotto.
Någon stund senare gick vi ut på promenad i 45 minuter, och när vi var framme så gick jag hem!
Det var min tisdag. Hah.



en bild jag tog för någon vecka sedan, tyckte den var fin.

besök:

Ahnna | Johanna | Kajsa

comments

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0