-

HEJHEJ! VAKNADE 11 IDAG...

Hejhej! Vaknade 11 idag, la mig 12 så, ja.
Älskar att sova! Men bara när jag är trött.
Brände nyss tungan, pågrund av det varma Cappucchinot.
Yey, i'm so lucky. -.- Igår ringde tidningen till Jenni och undrade
om hon ville ha sina bilder i tidningen, happy for her! Hon var skitnervös, lol.
Oh! Tog inte med kameran igår för att det var mörkt ute och då blir inte bilderna så bra..
Men hoppas ni klarar er med dessa!



(var på typ.. weirdox1000 humör igår, lol)


Jag och Molle.

OCH!!!!11
-> Hoppas lilla Pepzie blir bättre ♥
bild kommer på henne när datajäveln har slutat reta mig.

comments
Postat av: stuffstuff - den proffsiga bloppisen!

sugen på fler plagg eller nya prylar?

kika in på min bloppis!



www.stuffstuff.blogg.se

2011-04-19 @ 14:15:35
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0