-

Lolz.

Idag har jag varit i skolan, UGH.
Sedan har jag också varit med Kajsa, vi lekte lite med hennes hund
och sedan gick vi hem till mig och så vidare. Just nu sitter jag och lyssnar
på We are Defiance, kanske ett band inte alla känner till, lolz.
Idag skulle jag kanske fått en ny dator, men det drog åt helvete.
Varför ska just jag alltid bli glad för något som endå inte kommer
att hända?.. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK. Aja, idag har vi också
fotograferat och här har ni lite bilder. Orkar inte rotera.











comments
Postat av: wilma

svar: tack så jättemycket!

hoppas du stannar. :)

2011-04-28 @ 21:34:41
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: Någon som älskar din blogg!

Verkligen fina bilder !! och bra musik !! Har i och för sig hört den låten förut !! =) <3

2011-05-01 @ 20:14:27

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0