-

Open the door and have candy...

Open the door and have candy! Hahaha.
Nyss begravde jag och ahnna hennes hamster som dog för en dag sen, awh, r.i.p. ♥
Idag fick hon en ny, Cleo! Han är vit/brun/grå och är så jävla söt så det inte är sant. Han är ett halvår.
Jag ska fota lite på honom senare men ni får klara er med en bild som ahnna tagit. :)
Söt va?
Just nu kollar vi på 2 and a half men och underbara Charlie Sheen. Lol, han är ju så awesome! :D
Min fråga till er läsare är » HAR NI NÅGOT DJUR?
Posta gärna en länk till en bild :)
kkthxbai!!!!!!11

comments
Postat av: Blasfeministen

Åh, så söt :)

2011-04-24 @ 17:34:27
URL: http://blasfeministen.blogg.se/
Postat av: Någon som älskar din blogg!

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw !! Vad söt ! Stackarns densom dog !! Hoppas lilla & söta Cleo får ett långt och gulligt liv !! SV : Ja , jag har en katt och en hund =D

2011-04-25 @ 23:13:26
Postat av: linnea

aw vad söt!

2011-04-28 @ 19:01:54
URL: http://linneajosefin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0