-

HEJSAN BLOGGLÄSARE, NU SKA JAG...

Hejsan bloggläsare,
nu ska jag berätta om hela min dag.
Idag så vaknade jag typ tio eller elva, käkade nudlar till frukost.
Sedan satte jag mig vid datorn och lyssnade lite på musik, sedan ringde en kompis och frågade om jag ville hänga med henne och kolla på bio, jag svarade ja. Vi kollade på någon söt 3D-film. Igentligen vill jag se Scream 4, men det är 15års gräns. Den värkar intressant men endå lite scary, lol. Tryck "här" för att se trailern.

När den var slut gick vi till en affär och då såg jag en bekant, yey.
Sedan åkte vi hem till kompisen och käkade biff, potatis, sallad och någon god, fransk sås.
Just nu sitter jag och äter mamma's hembakade bullar, nomnom.

Pierce The Veil - Stay away from my friends

comments

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0