-

The wolf is in the fold, our destiny's been sold, we do just what we're told.

Hejsan folk!
På fredag slutar jag skolan. Fy helvete vad jag har längtat.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite underbar Dubstep. so good. ♥
Vad gillar ni för sorts musik? Med mig varierar det faktiskt. Men någonting
jag inte kan lyssna på är faktiskt Country, Dansband, Avslappningsmusik. Yeah.
U know what I mean. Men mina favoriter är nog Deathcore/Post-hardcore/screamo,
Dubstep, Rock. Haha. Efter sommarlovet börjar jag sjuan. *sigh* Wish me luck boys and girls!
Ah, juste! Idag har jag vart med skolan på en badplats. Visar bild snart. Själv badade jag inte. :$
Det är så varmt just nu. god. SÅ varmt måste det väl inte vara? Aja, ska sluta whina. Yepyep!
soft..

comments

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0