-

Hejsan folks.

Imorgon klockan åtta ska jag dra till någon jävla parkering som sedan leder mig till en camping..... ..... . .. ... .. .. ... . . . .. . skolresa alltså. :c jag har med mig skitmycket roliga saker och ska läska andra där. nämner inga namn. :DDDDDDDDDDDDDDd heehehhehehehehehewrhweuafhsigrudhui. På lördagklockan 18.00 ska jag göra en video där jag säger "det händer ju väldigt mycke också va." ... . ... om jag överlever förståss. eller. öhj. hahahaqusfhsiyg. ehm ja detta blogginlägget är lite konstigt.. ah just det idag har jag haft ett musikprov. gick åt helvete. min framtida karriär som gitarrist screwar sig. :c i has sad. men nu tjatar kajsa att vi ska sticka så baaaaaaaaaaaai. jag ska gymma. -.-

comments

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0