-

IF I'M A FAILURE, YOU'RE A TRAGEDY.

Hej igen. ^^
Ville bara meddela att jag fixat en ny header som är väldigt lik min andra, fast lite andra bilder och bättre kvalité!
Har också fixat en dropdown, med ahnnas hjälp, tack för det! (men fixade det mesta själv)
Ska nog koda lite till, har inget liv. ahaha.. (a)
Och jag fick in en fråga: "Varför har du så mycket koder på din blogg?"
Svaret är: eh.. jag gillar koder. Det är snyggt!
Planerna inför imorgon är:
• Gå till skolan, ha massa tråkiga lektioner.
• Åka in till stan och gymma.
• Umgås med Kajsa & Emma.
• Lyssna på min dagliga dos av musik.
• Sitta vid datorn.
• Sova. ♥
Det var väl det enda jag hade och säga at the moment..
Skriver kanske senare innan jag lägger mig!
Om jag inte glömmer.. (a)

comments

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0