-

MHM

Hej människor.

Jag hatar småkryp, ni kan dö väldigt plågsamt. eheh.
Jag hatar besserwissers, ni kan dra åt helvete. Alldeles för självgoda
människor är bara irriterande. Sitter och skryter om hur "bra" de är. pfft.
AJA. Vem bryr sig?

Jag är en gnutta förbannad på en viss person.
HEHE!!!!1

Idag har jag gjort nada, duschat, varit hemma, käkat osv.
Igår köpte jag somsakt Scream 3,
kollat på den 2 gånger. Hatar att jag alltid ska
tjata ut låtar, filmer osv. THAT SUCKS.

btw.
bara jag som missade när Eric Bäckman var på halv 8 hos mig för ett bra tag sen?
Vill gärna se just den men fan heller att jag betalar 99 spänn för något äckligt premium på
tv4play! FUUUUUUUUUU.


comments

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0