-

REGN.

Sitter och hör på när regnet slår mot rutan.

jag hatar regn..
det är jobbigt.
fast bara om man
tvingas vara ute.
då är det som jobbigast!
hehe.. men hej!
Idag har jag käkat kyckling, potatismos och bearnesesås,
det var nomnom.
Jag stör mig riktigt mycket på att jag inte har något ljudkort i
min nya dator, för då jag inte kan lyssna på musik. :(
riktigt ledsen är jag! buhu. men nu ska jag inte whina mer.
vad gör ni då? gillar ni regn? tycker ni det är skoj att bli
blöt och håret helt förstört?
jag har suttit i timmar och försökt skapa
ett fint tema till mitt google chrome, men det gick åt
helvete helt enkelt. Så nu har jag en såndär.. vanlig. asso..
ah. som alla kan ha!
by the way, jag söker sociala folk på messenger.
inga pedofiler, tack.
nu ska jag fortsätta sitta och vara uttråkad enda tills
någon skriver till mig på msn.
adda: [email protected] :)
bai?

comments
Postat av: Miss Amanda

sv: Åh, det låter som en underbar vecka! :D

Jao, jag har fotat en massa, träffat kompisar, och chillat ;)

2011-05-23 @ 12:16:47
URL: http://amandabernstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0