-

saudchfsiydvgsfyivgdsaodshvsuodav.

Ursäkta rubriken. (a)
Men iallafall.. har varit i skolan idag. När jag kom hem så åt jag pizza och drack Coca Cola. So guwd. Lol.
Och ja.. ska inte göra något speciellt idag, bara vara hemma och slappa. Glo på TV om det finns något intressant eller varför inte fixa naglarna? Gjorde det igår, men det failade så prövar igen. Fan vad jag längtar tills jag får veta vilka jag ska gå med i 7:an. Både på ett positivt och negativt sätt. Finns ju lite folk jag HELST INTE vill hamna med, för då blir det KAOS kan jag säga dig. Ugh. Nämner inga namn, haha.. Inte för att jag slåss! HAHAHAHA. Åh. Btw, ska nog också tvätta håret idag, jag gjorde det igår men jag älskar lukten av nytvättat hår. Fan vad skum jag är.. MEN WHO THE F-CK CARES ANYWAY?! Not me. Yesh, nu har jag ingenting mer att säga så här får ni en fråga.

I VILKEN ÅLDER TYCKER DU MAN BORDE BÖRJA DRICKA ALKOHOL?

bai.


comments
Postat av: ida

12 - 14 år :>

2011-05-02 @ 18:43:43
URL: http://idaeklundjao.blogg.se/
Postat av: Någon som älskar din blogg!

Helst aldrig men om man måste svara säger jag nog 18 minst ! =) <3 Jätte fin bild !

2011-05-02 @ 20:03:55

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0