-

SKOLRESA.

Först så åkte vi till något ställe, vi skulle paddla 1 mil för att komma till platsen vi skulle tillbringa natten på.
När vi hade paddlat klart så gick vi in i tälten lite. Sedan grillade vi hamburgare, nom. Efter vi hade käkat spelade vi brännboll, sög på det som vanligt. :$ Sedan packade vi upp våra saker i tälten och förberedde oss lite för natten.
Sedan när kvällen kom, käkade vi snacks och drack typ.. coca cola/saft. Sen försökte vi sova. Då, vid 12, gick vi ut och satt vid brasan. Jag frös som satan. Det var skitkallt, jobbigt och ont att sova i tält. OCH JAG SOV I EN NERFÖRSBACKE. Det gör det mycket bättre. Men skitsamma! På morgonen käkade vi lite frukost och sedan paddlade några och jag fotograferade. Efter några timmar stack vi till ett ställe och bowlade och körde Gokart. Det var kul. Jag gillade Gokarten mest, förutom att vissa körde i slow motion så jag krocka i kanten så en kille var tvungen och hjälpa mig. Haha. Älskar att köra fort. Det äger. ♥ Sedan åkte vi hem, och Kajsa hängde med mig hem direkt efter. När vi var framme så såg jag att min storasyster hade köpt en dator till mig, I was like "Du skojar med mig va?" Men det var inget skämt, lol. Sedan somnade jag och nu är jag vaken! orkar inte skriva mer,
bai!
här vart man sur.
lol.

comments
Postat av: Miss Amanda

Har din vecka varit bra? ;)

2011-05-22 @ 11:52:43
URL: http://amandabernstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Fyll i:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0